Supermassive black hole

Som jag sa igår så har jag nu börjat på den andra boken på engelska nu. Har kommit till att Edward är avvikand och tyst efter den misslyckade födelsedagen. Han kommer snart säga adjö och sen går ju allt bara ner för för stackars Bella.
Men jag älskar Jacob i den här delen av boken. Och hans kompisar som e så fett pinsamma i garaget. (And he is hot)
 Hot                                    Cute

Asså Edward e fett snygg på sitt mystiska sätt o sitt perfekta hår och hans klädstil, ja jag tittar på hår o kläder oxå. Men Jacob e så söt, hans underbart barnsliga men snygga ansikte och sen inte för att glömma hans abs sen i New moon, hehe.

Man får dreggla okej, det e lugnt de e liksom ganska obvious att de e ett par snygga killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0