Lägenheter och en rolig måltid

Vad jag gör på dagarna?? hmm inte mkt måste jag säga min kropp har sommarlov nu så den tar det lugnt ;)
Jag har dock letat massa lägenheter, mamma o pappa har kommit till tankarna att en lägenhet inte skulle bara fel om jag ändå ska vara kvar i sthlm och jobba ett tag framöver. Jag har tittat i Täby och Vallentuna än så länge, inne i stan har jag inte riktigt kollat än för det e så svårt, plus så e det lättare o närmare att gå på visningar i Täby :)

Jag har hittat lite fina 2or och 1 1/2or lägenheter. Tre på samma väg som Frida o Niklas bor på och en en liten bit därifrån, men det är inte riktigt än jag ska köpa lägenheten så de får nog säljar först så får jag hitta något annat.
Mamma tycker att jag sak kolla på Örnstigen i Näsbydal (typ roslagsnäsby) för det är nära till alla bussar och Friskis och Svettis (det låter väl som något va? ;) )

Idag en vanlig sketen onsdag som mamma skulle säga så var jag o mamma i Vaxholm och åt mat. Mamma åt club sandwich och jag åt baby back ribbs (det var en amerikans/ italiensk sportsbar hehe)
Det va väldigt gott och det var välidgt mkt tillbehör.
När matchen mellan Sverige och Skottland satt igång så satt vi kvar ett tag och skojade om att Skottland hade blå och gula kläder och Sverige hade hel blå, vilket var väldigt konstigt. Men så beställde mamma in en eccpresso o jag en frosen strawberry cheescake. Det tog for ever att få in min kaka och sen när den väl kom så bad servitören om ursäkt och sa att den hade varit svår att skära upp för att denvar så frusen. Och nog var den det, halva botten hade åkt av och de hade försökt att sätta in kakan i mickron för kanterna var varma och jordgubarna på toppen var varma men själva kakan var stenhård. Vi satt och högg o högg o högg i den tills vi bestämde oss för att låta den vila. Den blev aldrig riktigt ofrusen så jag o mamma fick äta den lite som en isbit. Men det va väldigt gott ändå.

Nu ska jag om jag inte somnar se på 2Fast 2Furius för jag såg ettan igår. (vet inte ens om du vet vilken film det är, den handlar om väääldigt snygga bilar och killar ;) jam jam

Vet inte vad klockan är hos er, dock inte samma tid som här, men god natt (när ni ska sova) och ha en bra dag idag eller imorrn eller hur det nu blir :D


Pussissar och kramissar!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ofta du inte ens nämner att du träffade den mest awesome personen i världen! You slatt! ;)

2010-08-11 @ 23:03:21
URL: http://diaryofabaker.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kopa lagenhet? Hur har du rad att KOPA lagenhet? Du far val hyra som jag gor.

Nar ska du flytta da?

Puss

2010-08-11 @ 23:09:54
URL: http://johannafrykmark.blogspot.com
Postat av: Carro

haha okej sorry Frida. Och så träffade jag Den underbaraste Frida oxå ;)

2010-08-12 @ 16:12:19
URL: http://lifeinashooebox.blogg.se/
Postat av: Carro

haha okej sorry Frida. Och så träffade jag den underbaraste Frida oxå ;)

2010-08-12 @ 16:13:40
URL: http://lifeinashooebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0