en jobbig helg med många tårar

Jag känner en aning av förlorare och misslyckande. jag failade teoriprovet (kanske inte riktigt någon annans fel än min eftersom jag suger så hårt!!! på att plugga) men så failar jag ännu hårdare på uppkörningen av god knows what reason. Jag liksom körde fel, för fort, tittade inte på någotannat än vägen, och tro mig det kanske låter rätt men det e dt inte..

Jag ska göra om hela skiten nu. Betala ännu mer pengar för lektioner som jag borde tagit innan men istället så skulle mamma o pappa köpa 10 lektioner på Gribbylunds körskola som suger så mkt balle att man blir åksjuk.

Intensiv kurs får det bli för teorin och jävligt mkt mer åkande med pappa och körskolan. Tyvärr så e ju pappas huvud gjort av, sement?? kanske.. han kan liksom inte göra något man ber honom om när man kör. 'Kan du säga var vi ska med hjälp av skyltarna så jag kan lära mig att följa dem??' ''a visst kör till höger''....... Död åt trögheten.

Jag skulle inte ge mig körkort för mitt körande idag men seriöst jag hade 15 min på mig att lära känna en bil som e helt annorlunda från den bilen jag är van vid, samtidigt som jag ska köra rätt, kolla vägen, inte bry mig om att det spöregnar mega regndroppar på hela rutan och följa gubbens jäkla anvisningar om en skylt som inte existerar.

Aja jag sög nu blir det en omgång till.

(jag vill inte ta körkort men jag blir väl illa tvungen, vet inte varför jag har ju ingen bil men aja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0