Torsdags pluffiduff

Inge mer R.I.P för farmville dt gick i gång igen (som tur va ;) )
Men dt är så jäkla segt kommer upp ''sidan måste uppdateras' HELA tiden! Man kan inte göra något!


MEn mEn idag har jag köpt en plattång som var väldigt bra så nu är jag massa glad och så har jag kört bil men Christer ska dö! dö!!!!!!!!! dö!!!!!!!!!!!!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!

Jag o pappa ska iväg på agillity med milo ikväll dt ska bli intressant se vad han går för :)

Letar kläder (och pojkvän :p) nej men kläder till lördag, hittade en jätte fin klänning på Zara för 99:- men den va för tajt över bysten, just my luck darn darn darn men men får leta lite till

Tänkte mig typ snygga mönstrade strumpbyxor och en kort kjol o tröja eller kort klänning på lördag men vet inte vad än. Nått snyggt och sexgt men inte för fint och fansy då blir dt trist... får se vad det blir

känner mig jätte fet nu efter att ha varit sjuk och svullat som fan men inte tränat :/ o kan inte träna än heller pga meducinusen så me fat now fat fat fat gott gott gott :P

Lalalalaalaa har inget för mig.. åh lyssna på 'Aldrig' med Åsa Bergh (Kristina från duvemåla) den ska jag sjunga med Micke. Den låter fett ful o knas men jag ska rocka arslet av den :D:D:D

Hoppas dt kommer några nya o kollar på min blogg det vore kul

älskar er alla! xOxO

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

haha du ar sa knapp sa knapp sa knapp min lilla lilla syster (ser du hur jag upprepar allt tre ggr precis som du ;)lol) Din blogg ar rolig att lasa!

Tycker inte du ar fet alls du ar jatte vacker :) pusss

2009-09-17 @ 18:12:42
URL: http://jojoinusa.blogg.se/
Postat av: Syrran

how in the hell did you get your blog to looks so cool? :) Me like!

2009-09-19 @ 01:42:10
URL: http://jojoinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0