Today and not an other day

Today är bara today och ingen annan today och idag har jag gjort.. ja ganska mycket

Började dagen med att vakna kl 7 då Milo som vanligt va uppe och gnällde för ingen va uppe och lekte med honom. Sen låg jag halv vaken till 20 över 8 då jag gick upp trots att klockan ringde kl8 och snooz 9 min senare och en till snooz 9 min senare igen.

Sen åkte jag buss till skolan igen, kändes som om att alla stirrade på en, wierd
Satt på rumpan i 1h och 45 min för att jag inte kunde delta på dansen pga meducinen så jag fick titta på
sen flytande lunch som jag börjat med, fråga inte varför och nej det e inte gott :P
sen kör VÄRDELÖST!!
sen teater AS KUL!! vi kör sotari det är nollställt och man är ovetandes om vad material är det va jätte kul. Var en helt primtiv och ovetande förvirrad människa i en hel timma som sparkade och trampade på saker. knas knas knas på hög nivå.

När jag kom hem var jag as trött och assss hungrig så jag åt lite köttbullar och vitlökscrocketter sen middag. Och gav Milo lite köttbullar och kyckling från middagen. Och nu har jag kommit hem från att Milo, Hampus och Sessi lekt på åkern.

 Gu va Milo e snabb! Han e snabbare än alla hundar han sprungit med. Okej to be fare han har sprungit med en valp sessi så hon räknas inte (men hon e ganska snabb hon oxå för att vara så liten (och söööööt :p ) ) men annars e det Hampus och Mikey. Ska köra agillity med Milo snart.
Och hundarna är jätte duktiga på att komma när man e ute med dem. De kommer kanske inte precis när man ropar med de kommer iallafall :P det e posivit

åh åh åh!! jag har fått svar på ett mail jag skickade angående mitt projektarbete till en dockteater i stan. Jag frågade om jag kunde få intervjua någon och det skickade jag igår och idag fick jag svar. Jag ska få gå och se teater hos den GRATIS :D kul kul

men men dt va min dag ha det bra! Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0