Tisdags som dt varit

Det blev en knasig middag, improvisation är mitt förnamn!

Någon som ser vad det är?

Tro dt eller ej men det är pannkakor :P Skulle göra med kassler i pappa o mamma varnade för att det inte skulle gå att göra vanliga tunna pannkakor med kassler i men jag ville inte ha ungspannkaka. och ja det hade väl rätt då då.. det va gott ändå smakade pannkaka men det ser ju lite mysko ut :D

JAG HAR KÖPT MOBIL NU!

 Denna blev det rosa såklart :D Me happy!
Köpte den på internet, Elgiganten, så jag får den i veckan (eller ska få sen vet man ju inte hur det går men jag hoppas)  såå me sooooo happy!!


Nu ska jag ut med milo sen sova o imorrn börjar jag kl 1 Nice

Pözz pözz *spank*

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAHA vilka fula pannkakor!! lol Bra att de var goda dock!

Snygg mobil, onskar jag hade en sadan rosa fin mobil :)

PUsss

2009-09-23 @ 04:02:33
URL: http://jojoinusa.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha det blev katastrof pannkakor! Jag vill gärna ha en Samsung omnia HD, fixa!

2009-09-23 @ 20:18:12
URL: http://diaryofabaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0