Till min fina syster

Jag håller på med treornas projektarbete. Mitt är om barnteater. Min teater lärare tyckte det var jätte bra :D

Jag ska skriva om hur man skriver ett manus för barn och vad som är specielt med barn teater och så. Det skiljer ju sig från vuxenteater.

Skickade ett mail till en dockteater inne i stan i måndags och i tisdags svarade dem, Jag bad om en intervju och de ska ställa upp, men han jag fick svar från tyckte att jag skulle se några föreställnigar först innan intervjuen så jag ska få fribiljetter och gå och se 'Vem ska trösta knyttet?' en dockföreställning från 2 år tror jag dt är med sång och musik och skuggor :P
Och 'raketer och flygande kor' en poetisk och filosofisk teater för 3 åringar eller nått. Det ska bli kul.

Jag ska kolla upp flyg och se om vi kan få ihop det för v 44 vore nice för mig e ledig då. dt blir nog inte tnxsgiving men det kanske inte gör nått vi kan äta och tacka ändå ;)

Puss saknar dig massa!!

xoxo till mig kära syster! LOVE you you know :D <3

Milo hälsar!
Han tog min tröja och la sig på den och somnade :p tihi han e så söt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0