Middag med Mamma på Skänken!

Ikväll har jag och mamma varit och ätit på Skänken det var jätte gott. Tog deras söndags meny, tre rätters.

                                                           

FÖRRÄTT:                                                    
 

Toast skagen                                                     

VARMRÄTT
:                                                                                   

Rådjursstek med kantarellsås, rostade rotfrukter & rosmarinpotatis         

EFTERRÄTT:

Plommonpaj med hemlagad vaniljglass

och så en lite aptitretare av laxkräm eller nått det va jätte gott, typ slickade ur skolen :P

Och så kom Mellie, Bitte och Ove in oxå precis när vi beställt. De satt sig bakom oss, kändes lite konstig för att jag brukar vara med dem där och nu satt vi vid varsina bord men det va min och mammas kväll så det blir så ibland.

Men den 26 september ska det vara Oktoberfest på skänken som jag hoppas kunna gå på. Mamma o pappa ska oxå bort då så dt kan bli lite svårt med Milo men vi hoppas på att något löser sig :D

Nu ska jag nog sova har fått ont i halsen igen o känne mig lite hängig. Kanske de är för att jag drack en Somersby till maten.. Kanske inte så smart när man går på pencilin men jag tänkte inte på det och mamma sa inget :P hehe aja så blir dt ibland

Puss! Puss!

Love you all and you all love me I know <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Rådjur?!!! Hur fan kan du äta Bambi! You evil bastard!! Ursäkta?! 26 september?! Nej för händer det ändå inget speciellt! ELLER?!

2009-09-14 @ 11:10:53
URL: http://diaryofabaker.blogg.se/
Postat av: johanna

Oh vad mysigt med mamma o dotter kvall :)

vad ar en somersby?

puss

2009-09-14 @ 14:57:15
URL: http://jojoinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0