Kurrefluff och massa kakor

Idag var en helt vanlig dag, förutom att jag hade sovmorgon till 1 och var as trött när jag kom till skolan, övningskörde kl. 20.00 på kvällen och fixat ny dator till mor o far o fått tangentbord och mus till min datorn. vanlig dag men mkt hände.

Japp pappa har äntligen fixat ny dator till han o mamma det var f'n på tiden gu vad alla hatar den gamla (sorry datorn men det e sant du suger!) Och så fick man med tangentbord o mus som jag tog för de gamla är bättre så jag lät dt stanna hos m o p. ser knas ut en laptop som står uppe på bordet och mus o tangenter nere i 'data' lådan under :P

Så beställde jag mobilden igår så jag hoppas den kommer imorrn. Tjatat som fan idag på att jag vill ha den, tvingade pappa att kolla om den kommit till posten när han va där. M o p sa att 'NEJ den har inte kommit!!!' men DET HADE DEN!! haha jag hade rätt.. eller dt vadet jag fatta från pappa för han skrattade aja

så imorrn får vi väl hämta den måste ha leverans papper först.

Kom till skolan idag osminkad o med sov ruffs i håret trots att jag gick upp kl10 o va i skolan kl1 knas men jag orkade inte. Ringde dockteatern idag o fixade en intervju. Ska ringa en tjej som heter Osten i efternamn imorrn xD fint

har lyssnat på Aqua hela kvällen när jag körde o hämtade datorn och när jag instalerade den massa spännande 'nya' låtar :D

Måste erkänna att även om jag fått massa bra respons för mitt projektarbete så är jag vettskrämd.. tänk om jag inte fixar det??!! asså jag har inte ens någon info än o sen när jag får det vad ska jag skriva?? darn ,, men jag hoppas dt går bra får väl ta hjälp av någon annars.

Blev kallad för slyna igår av Frida xD för att jag gick längre ifrån henne i farnville blev lvl 25 igår :D tihi NÅGON SNODDE MIN KOO!! skulle ju adoptera den xD

Vill ni veta en krock.. den 4 augusti 2011 ska jag 'dö' i en ''bilolycka' (enligt test på fb) men 2012 ska jag få tvillingar.. how?! aja kul att jag överlever krocken då ;)
Hämskt det låter hehe men dt e bara ett test.. lr?? :P

Nu ska jag väl 'sova a.k.a. kolla tv tills jag somnar.

Bajs Bajs på er älskar alla!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag får kalla dig för ditt rätta namn :P hihi.

2009-09-24 @ 08:03:38
URL: http://diaryofabaker.blogg.se/
Postat av: Syrran

Hur ar nya mobilen och datorn? saknar dig!

2009-09-25 @ 16:38:06
URL: http://jojoinusa.blogg.se/
Postat av: Anette

Alla gamla datorer suger. Och som gamla datorer räknas alla som är äldre än en kvart-tjugo minuter!

2009-10-03 @ 11:17:02
URL: http://malinrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0