Frilla, plattång, färg

   

Jag har klippt ny frilla nu. Page! Den jag velat ha länge och den blev jätte bra.
Nu måste jag bara köpa en plattång som är gjord med keramik som går snabbt att värma för min jag har går bra till lockar men INTE platta, för att den blir inte varm.. :/ men aja de är så jäkla dyra så jag vet inte ska ju köpa en mobil och så vill jag har nya kläder och till födelsedagen blir dt nog ingen för jag kanske ska få datorn så..

Sen ska jag färga brunt oxå :D kul kul kul

Sitter och lyssnar på Rent och disney soundtracks :D

Puss älskar er!

Stora pussar till JOJO! Älskar dig massa

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej kara syster. Stora pussar till dig!! Kan inte du ta och komma hit? Ta en sista minuten och kom! Du behover bara betala flyg, mat och boende star jag for hos mig :) PLEASE!! Saknar ju dig!! <3

2009-09-15 @ 20:15:29
URL: http://jojoinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0