Önskelista!

Här kommer en önskelista till min födelsedag som är om bappbapp bapp baaa!!! 10 dagar!!

Jag behöver nytt smink - naturliga färger och roliga färger - jag har massa smink men allt e gamlat så det svider när man använder det :(

ögonskuggor
eyeliner
ögonbrynspenna! :P
nya borstar
en ny såndärna man böjer ögonfransarna med :P ögonfransböjare hehe
nått fint läppstift - rött, rosa, brunt or nått.

Nya fina klänningar, vardagsklänningar typ
långa tröjor har så få av dem som passar bra till jeansleggings
stora fina fluffiga varma mysiga vantar gärna tummvantar som är stickade med flees eller nått på insidan det e mysigt.

Sen vet jag inte riktigt vad mer. En dator men det e väl mor o far man ska be om det :P lr? hehe

åh åh åh! Ett fodral till min nya mobil Samsung s5230 (star) eller om ni vet var de finns så behöver ni inte köpa den men säga det till mig så jag kan köpa den det är oxå en bra present!! :P

fina strumpbyxor i olika färger (jag har illrosa) vill ha nica saker till krogen. Nån klänning eller kjol med snygga strumpbyxor till snyggt snyggt! Spets går oxå bra det e snyggt med!

det va väl det ganska mkt att välja på sen e allt annat oxå nice såklart :D

Det blir krogen på torsdag 15/10 och på lördag bli det tjejmiddag den 17/10. Sen blir det krogen för dem som kan (JAG KAN!!!!!)

Sen någon gång blir det stor fest möjligtvis i samlingssalen så då kan vi vara massa folk :D

Puss Puss love you!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet du vad jag onskar? Att du skickade den dar bilden till mig!!! NU!! hihi puss

2009-10-09 @ 19:55:30
URL: http://jojoinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0