Lite bilder på senaste tiden!

Lite bilder på vad som hänt i mitt liv på senaste tiden.

Skolfoto eller ploj som dt blev för oss jag var pirat för temat var havet :D


Vi musikalare var på skansen med Anna för att vi skulle studera djur som vi sen ska vara på teatern. Jag valde Lemur för de va helt klockrena!

Vi såg massa djur, bl.a denna fina krabat. En ödla gecko tror jag jätte söt!

Ramsissen :D så söt liten katt och nu har han fått tillbaka mycket av sin päls. Han kurrar hela hela tiden så sött :)

Min nya 120 säng!! wie fick som jag ville mamma o pappa ville köpa en 105 säng men den fanns inte inne o vi var tvugna att köpa en säng snabbt för att Agneta och Per-Andres kommer upp snart. Sen har jag fixat i Jojos rum så att A o P-A och Jojo o Ethan ska kunna sova där när de kommer hit/Hem. me so happy- men den e sten hård :P det måste liggas ner först.Och så här ser jag ut nu :) Väldigt fint hår tycker jag o kläderna jag har på mig. En tjocktröje-klänning med ett skärp i midjan o strumpbyxor. Mellie fotade mig innan vi skulle äta middag, tacos, o sen gå till skänken för en till kväll med Oktoberfest. Denna helgen var det ännu bättre :) det va ett rock band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0