Födelsedag!

Tack så mycket alla för den bästa födelsedagen i mitt liv (o inte överdrivet)

Började med att bli grattad av mamma o pappa sen gick bara firandet på och på och på!

Tårta till lunch men behövde inte visa leg när jag köpte cigg (bara för att jag kunde)

Tegel på kvällen drack Margarita fett gott men behövde inte visa leg då heller

Var på Pilot med Madde o Mellie medflera DÅ behövde jag visa leg och fick ett 'det var inte igår hehe' från dörr vakten :D Det va as kul två dansgolv sjukt mkt folk god P2 drink och en massa täby bor. Vi höll på till 1 o sen va vi as trötta o våra fötter var döda. Kom hem vid 3 somande på stört o vaknade 2 dagen efter.¨

Tre timmar senare kom första gästen, Mellie, sen kom resten. Frida med en jätte perfekt tårta som ska få ett ansikte snart ska bara ladda upp bilden. Ut på stan blev det, Theas, för en fördrink o sen Chaplins Bar o Karaoke där vi alla fick se o höra de vi ville men inte ville :P
Dans golv men dock inte så bra musik tyckte jag men det va kul ändå. O drinkar som var goda, som man kunde köpa med lite små gott samvete för de kostade mindre än på Tegel, dock 88kr änså (så dyyyyrt) men då köper man inte så många det e bra. (eller några gör kanske det ;)

Bella o Jag skrev upp oss på Drömhus- vill ha dig i mörkret, under protest! Men det va fett kul frida sjöng med oss oxå :D

Sen sjöng Lovisa o Sara varsin låt de va jätte duktiga men Lovisa hatar mig (eller nä för hon bad om det eller hur Lovisa :D ) det va kul!

Det va verkligen as kul o jag va hemma 3.40 hehe trött idag :p

Puss Puss på alla som uppvaktat o grattat mig o tack för alla presenter! <3<3<3

Älskar er alla fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Mysmagen

Haha ja carro jag hatar dig lite bara, men det var faktiskt kul och jag är fett stolt ^^

kärlek till caroline <3

2009-10-29 @ 23:56:38
URL: http://driveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0