18 år!

Idag fyller jag 18 år! Det firades med Tårta till lunch som mina fina tjejer Frida o Linda bjöd på Puss på er <3

Jag har fått en 120 säng o så coctail-glas med färgad fot, jag önskade mig dem o sen ska jag samla på snapsglas i samma modell.

Ikväll blir det balsam marinerad fläskfilé med cose cose fett gott, sen kommer Mellie över och då ska vi till Tegel bara för att vi kan :D

På freag blir det krogen med Madde o hennes vänner o på lördag blir det krogen för att fira moi.

Jag blev grattad via sms i massor idag o så ringde någon idag o sa att 'hej vi ska skicka blommor till dig idag ville bara se så att du var hemma' jag liksom 'jaha okej tack så mycket a jag e hemma..' tihi får se vem det är ifrån
<3

och så ringde jojo o sjöng <3


(åh en hemlis.. idag köpte jag en sak som är för 18 åringar tihi bara för att jag kan, men jag fick inte visa leg
:( men men det va kul :P )

Puss o kram på alla som grattade mig idag o tack för de fina sångerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0